1/16/2022

Co jem podczas postu dr Dąbrowskiej?

 Post dr Dąbrowskiej cieszy się coraz większą popularnością. Nie ma się co dziwić, bo efekty po poście są spektakularne. Wiele kobiet decyduje się na nią ze względu na szybką utratę wagi, ale czy post jest właśnie po to?


 Przeszłam post dr Dąbrowskiej już cztery razy i za każdym razem widzę zwiększenie energii, piękną skórę, lepsze samopoczucie i lekkość na żołądku/jelitach. Oczywiście dodatkowym atutem jest utrata wagi, która może wrócić tak szybko jak udało się ją zrzucić. Dlatego ważne jest, aby prawidłowo wejść w post, prawidłowo wyjść z niego, a potem trzymać się założenia 'zdrowo jem'. Dobrym sposobem na utrzymanie wagi jest pozostanie na diecie ketogenicznej po poście, a później ewentualne dodawanie węglowodanów. 

Skupmy się jednak na samym poście. Do tworzenia dań obecnie używam aplikacji, ale na moim kanale znajdziesz też przepisy na np. spaghetti na poście oraz propozycje postnych posiłków jakie jadłam zanim zaczęłam korzystać z aplikacji>> KLIK.

 Z aplikacją jest łatwiej, masz ilość jedzenia, kaloryczność, odpowiednio dobrane proporcje składników. Po prostu nie muszę się zastanawiać ile, jak, gdzie, kiedy? :) Wszystko mam pod ręką, jednak nie każdy chce korzystać z aplikacji więc podsunę tutaj kilka pomysłów na posiłki.

 Śniadanie: sałatka z szpinakiem, pomidorem, rzodkiewką, ogórkami kiszonymi i czosnkiem. Dodatkowo do tego jest koktail z zielonych warzyw (ogórek, szpinak, imbir, kiełki, cytryna, woda).



Obiad składa się z trzech części i zawsze można ugotować więcej na kilka dni (jeśli się pracuje i nie ma czasu na codzienne gotowanie).

 Dip z warzywami. To moje ulubione, pyszne, zdrowe i proste w przygotowaniu. Potrzebujesz pomidora i paprykę plus słupki warzyw by nabierać dip.

Leczo warzywne, do którego tak naprawdę można dodać wszystkie dozwolone na poście warzywa.

Deser: jabłko, woda, agar. Galatetka była smaczna, jednak dodając cynamonu byłoby jeszcze lepsze.


Kolacja to tylko 3 składniki i sok z cytryny do skropienia. Potrzebna kalarepa, rzodkiew i cebula.


Tak oto prezentuje się cały dzień. Smacznie i zdrowo.

Na stronie dr Dąbrowskiej możemy znaleźć wiele informacji na temat postu, wiele odpowiedzi na pytania, przykładowy jadłospis, ale co najwazniejsze dlaczego warto przeprowadzać taki post.

"Współczesny styl życia nie służy zdrowiu, o czym świadczy zatrważająca ilość osób chorych, a także przedwczesnych zgonów. Za główną przyczynę chorób współczesnej cywilizacji uważa się toksyny i niedobory mikroskładników. Post warzywno-owocowy może temu zaradzić, gdyż jest terapią oczyszczającą organizm z toksyn (detoksykacja); równocześnie uzupełnia niedobory mikroskładników pokarmowych. Aby usprawnić procesy oczyszczania, warto taką kurację wspomagać zwiększeniem aktywności ruchowej, gdyż ruch uruchamia w organizmie te same mechanizmy, co post; sprzyja również eliminacji toksyn, redukcji masy ciała, ciśnienia tętniczego, poziomu cukru, cholesterolu itp. Szczególnie cenne okazały się zwłaszcza spacery na świeżym powietrzu, np.: marsze Nordic Walking, gimnastyka, pływanie, czy też umiarkowane ćwiczenia na siłowni. Pomocne mogą być również naturalne terapie oczyszczające, takie jak: lewatywy, hydrokolonoterapia, sauna, a także masaże i zabiegi fizykoterapeutyczne."  więcej...

 

Jeżeli chcecie skorzystać z aplikacji, to macie tam 7 dni za darmo> KLIK 

Po 7 dniach decydujecie czy zostajecie na dłużej, czy rezygnujecie. Ja spróbowałam i zostałam. Zobacz jak przygotowałam wszystkie powyższe potrawy w moim najnowszym filmie.


 

 

Podoba Ci się to co robię? Lubisz oglądać filmy, inspirować się przepisami i spędzać czas ze mną, to koniecznie zostaw subskrybcje i bądź na bieżąco z każdym filmem. :)


Możesz zostać moim PATRONEM i mieć dostęp do wszystkich e-booków i książek.


 

Zobacz jakie są opcje bycia PATRONEM i jakie korzyści to ze sobą niesie. Każdy e-book, który będę wydawała będzie automatycznie wędrował na Twoją skrzynkę e-mailową. 

Dwa e-booki dostępne na teraz:


książka "Szczęście to wybór"

e-book "Tajemnica wytrwałości"


Dziękuję, że jesteś tu ze mną! :)

1/08/2022

Zdrowy zakwas z buraka. Superfood.

 Przepis na zakwas z buraka jest bardzo prosty, kilka składników i trochę czasu na ukiszenie. Najlepiej pić pół szklanki rano. Jest smaczny, bardzo zdrowy i ma wiele leczniczych właściwości.

Wykonanie znajdziesz w filmie:


 
    Zakwas z buraka:
▫️wspiera odporność
▫️skraca czas trwania infekcji, jak przeziębienia
▫️dodaje energii i poprawia koncentrację
▫️wspiera pracę nerek i wątroby
▫️wspomaga trawienie i reguluje metabolizm
▫️obniża ciśnienie tętnicze krwi
▫️zwalcza stany zapalne
 






 

Podoba Ci się to co robię? Lubisz oglądać filmy, inspirować się przepisami i spędzać czas ze mną, to koniecznie zostaw subskrybcje i bądź na bieżąco z każdym filmem. :)


Możesz zostać moim PATRONEM i mieć dostęp do wszystkich e-booków i książek.


 

Zobacz jakie są opcje bycia PATRONEM i jakie korzyści to ze sobą niesie. Każdy e-book, który będę wydawała będzie automatycznie wędrował na Twoją skrzynkę e-mailową. 

Dwa e-booki dostępne na teraz:


książka "Szczęście to wybór"

e-book "Tajemnica wytrwałości"


Dziękuję, że jesteś tu ze mną! :)



Co jem w ciągu dnia. Dieta wegetariańska.

 Bycie wegetarianką daje mi możliwość poznawania nowych smaków każdego dnia. Okazuje się, że z roślin można 'wyczarować' pyszne, pełnowartościowe potrawy i aby czuć się zdrowym, pełnym energii wcale nie potrzebujesz mięsa.


Śniadanie: orzechowa jaglanka z gruszką i jogurtem kokosowym.

Przekąska (II śniadanie): sałatka z wędzonym tofu i kiełkami.

 

Obiad: kotlety z brokuła i czerwonej soczewicy (można je podać w bułce jako hamburger, lub z surówką czy sałatką i ziemniaczkami).


Kolacja: zupa krem z brokuła podana z pestkami dynii i chlebem.


Jeżeli chcesz zobaczyć jak przygotować te cuda, zapraszam do oglądania filmu.

Podoba Ci się to co robię? Lubisz oglądać filmy, inspirować się przepisami i spędzać czas ze mną, to koniecznie zostaw subskrybcje i bądź na bieżąco z każdym filmem. :)


Możesz zostać moim PATRONEM i mieć dostęp do wszystkich e-booków i książek.


Zobacz jakie są opcje bycia PATRONEM i jakie korzyści to ze sobą niesie. Każdy e-book, który będę wydawała będzie automatycznie wędrował na Twoją skrzynkę e-mailową. 

Dwa e-booki dostępne na teraz:


książka "Szczęście to wybór"

e-book "Tajemnica wytrwałości"


Dziękuję, że jesteś tu ze mną! :)

12/15/2021

PROSTA I SZYBKA WEGAŃSKA SOJORYBA. Przepis.

 Idealny przepis na kotlety sojowe w zalewie octowej. Przepis szybki i niezwykle smaczny. 


Składniki:

1 paczka kotletów sojowych 2 łyżki soli himalajskiej 2 litry bulionu warzywnego bułka tarta do panierki (bez jajka, bułka idealnie przylega do kotletów sojowych) olej do smażenia

Zalewa: 600ml wody 125ml octu 10% 7 kulek ziela angielskiego 3 liście laurowe 2 łyżki soli 2 średnie cebule Nie dodawałam cukru!!

Wykonanie:

 


 


 Wsparcie kanału.


 

12/13/2021

WYZWANIE SZAPAGAT zakończone?? Przepis na KETO ciasteczka.

 Wytrwałość to u mnie ogromna zaleta, bo jak coś w głowie wymyślę to robię wszystko by zrealizować swoje założenie. Tym razem szpagat. Czy mi się udało? Zobacz w filmie. :)

 


Ćwiczyłam wytrwale przez kilka miesięcy. Niektórzy porafią zrobić szpagat w kilka tygodni, a inni potrzebują więcej czasu. Daj znać wg Ciebie jak mi poszło.

Przepis na KETO marchewkowe ciasteczka.

Składniki: 1 szklanka startej marchewki ( ja dodałam pozostałości "resztki" po soku, były dość suche, więc musiałam dolać wody, około pół szklanki) 1 szklanka mąki kokosowej 3 jajka 1/2 szklanki słodzika 1 łyżeczka proszku do pieczenia cynamon, przyprawa do piernika, imbir Temparatura 200st (grzanie góra- dół) babeczki 25-30 minut ciasteczka 20 minut

Wykonanie w filmie. 

Jeżeli podoba Ci się co tworzę dla Ciebie, jeśli lubisz oglądać filmy czy korzystasz z przepisów i chcesz mnie wesprzeć to zapraszam na PATRONITE