6/28/2013

Nogi Baletnicy

Nogi baletnicy są smukłe, zgrabne i bez grama cellulitu. Ich program treningowy i dieta jest bardzo rygorystyczna, ale kilka lat temu natknęłam się na całkiem przyjemny zestaw ćwiczeń baletowych i aż do dziś niektóre z nich wykonuję. Jedno jest moim ulubionym i chcę się z wami nim podzielić.


 Pozycja wyjściowa: stajemy prosto, pięty złączone, palce stóp na zewnątrz, ręce na biodrach.
Następnie uginamy nogi w kolanach, miednice nie wypychamy do tyłu, pośladki i brzuch spinamy!
Podnosimy pięty na 2 sekundy i je opuszczamy. 
Wracamy do pozycji wyjściowej.

Całość liczymy jako jedno powtórzenie- wykonujemy 3 serie po 10 powtórzeń.
Gwarantuje wam, że poczujecie uda i pośladki! Przy codziennym ich wykonywaniu po tygodniu widziałam efekty w postaci jędrniejszych, bardziej napiętych ud.
 
 Dla ciekawostki: natknęłam się ostatnio na dietę baletnic, nie wiem czy tak faktycznie jest, ale jeśli taką dietę stosują to współczuję.

1- 2 dzień -pijemy tylko wodę lub kawę bez cukru możliwe jest dodanie mleka ale beztłuszczowego.
3- 4dzień -jemy tylko serek biały, wiejski, jogurt naturalny.
5- 6 dzień -następnie możemy zjeść ziemniaczki w mundurkach
7- 8 dzień -jemy tylko białe gotowane chude mięso
9- 10 dzień -jemy tylko warzywa zielone

Totalne abstrakcja i nikomu nie polecam stosowania żadnej diety, a szczególnie takiej.
Najważniejsze w utracie zbędnych kilogramów jest przejście na ZDROWY TRYB ŻYWIENIOWY z gwarancją bez efektu jojo. Jeśli natomiast jesteś szczupła, ale mało jędrna- zdrowa i racjonalna dieta pomoże ci, w połączeniu z ćwiczeniami, w uzyskaniu piękniejszego ciała.

źródło: internet
 
 Czerwiec powoli dobiega końca: co udało ci się osiągnąć przez ten miesiąc?

Agnes

25 comments:

  1. o jacie co za restrykcyjna dieta ... okropne

    ale świetne wyglądasz masz świetną sylwetkę ale na pewno ci to już mówiłam

    ja niestety robię wszystko ale cellulit nie schodzi ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo cellulit to niestety nieodłączny towarzysz kobiety:-)

      Delete
  2. mniam mniam ale pyszności

    ReplyDelete
  3. ale bym zjadłą taką palemkę z owoców! : ))
    ciężko mi podsumować czerwiec, bo za bardzo nie różnił się od maja czy kwietnia, natomiast na lipiec planuję przełom - zwłaszcza żywieniowy : ))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem bardzo ciekawa twojego przełomu:-)

      Delete
    2. Jedz dużo białka i warzyw, a nie jedz węglowodanów (wtedy organizm bedzie czerpal energie z tluszczow, zeby strawic bialko)

      Delete
  4. ooo musze wyprobowac. a jakies efekty widac po tylku?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardziej jędrne pośladki. Ale musisz je napiąć podczas zejścia w dół, tak jak brzuch.

      Delete
  5. bardzo przekonuja mnie te ćwiczenia!!!!! jest to pierwsze z kolejnego cyklu cwiczen wg treningu Agnes :) czekam z niecierpliwoscia na kolejne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przetestuj ćwiczenie i napisz co o nim sądzisz:-)

      Delete
  6. rewelacyjnie wyglądasz :)a ta dieta to jakaś paranoja :)

    ReplyDelete
  7. Ja tez walczę z tym paskudctwem celulitem :( ... Jak ja go nie cierpię !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Warto go zaakceptować...jesteśmy kobietami i tego nie zmienimy!

      Delete
  8. ciekawe ćwiczenia, wypróbuje ;)

    ReplyDelete
  9. Gdzieś już się natknęłam na dietę baletnic .. totalna paranoja! Ogólnie uważam, że zdrowe odżywanie jest lepsze niż jakakolwiek dieta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo zdrowe odżywianie jest na całe życie, a dieta jest chwilowa- więc i tak wracasz do poprzednich nawyków a co za tym idzie- figura przed dietą też wraca..

      Delete
  10. Już chyba mówiłam że mądre Twoje podejście do zdrowego stylu życia,pozdr.

    ReplyDelete
  11. Ćwiczenia przetestowałam i są świetne. Mam zakwasy na udach, a to znaczy że podziałały... ćwiczę z toba AGNES:-) :D

    ReplyDelete
  12. czekam na kolejne ćwiczenia, ciekawie je przedstawiasz, a ta dieta to jakaś porażka ..:|

    ReplyDelete
  13. Ale ty masz ciało...:O jeśli będę ćwiczyła z tobą też takie będę miała?

    ReplyDelete
  14. marzę o zgrabnych nogach, ale mam figurę typu gruszki i to jest bardzo trudne!
    :(

    http://martynianka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. dobrą masz figure, wszystkie partie dobrze umięsnione, yeaaah :D

    ReplyDelete
  16. Jedzenie prezentuje się świetnie. Figura oczywiście też!:) Zazdroszczę samozaparcia w dążeniu do celu:)

    ReplyDelete
  17. Baletnice mają bardzo duże zapotrzebowanie kaloryczne, dlatego nie odżywiają się w ten sposób - nie przetrwałyby jednego dnia ostrych treningów.

    ReplyDelete

Dodaj do obserwowanych