6/09/2013

W oczekiwaniu na figurę marzeń...


Nasze działania podczas oczekiwania na figurę marzeń mogą być różne:  

PAKIET I
pozbycie się z menu słodyczy, gazowanych napoi, alkoholu, na rzecz owoców, warzyw i dużej ilości wody mineralnej,
codzienna w różnym stopniu natężenia aktywność fizyczna,
powolny, długotrwały spadek wagi, ujędrnienie ciała i lepsze samopoczucie.
deser mojej mamy z truskawek, jabłka, banana, kiwi z prażonymi płatkami migdałów

PAKIET II
rygorystyczna dieta, która jest utrapieniem
słodycze raz na jakiś czas,
codzienna aktywność fizyczna,
zauważalna szybka zmiana wagi, trudności z jej utrzymaniem.
deser mojej siostry z truskawek z naturalnym jogurtem z płatkami owsianymi, orzechami i żurawiną


PAKIET III 
jem to co chcę, ale są dni w których się głodzę,
aktywność fizyczna raz na jakiś czas przeplatana wymówkami,
zastanawianie się czemu nie ma efektów i czekanie aż figura marzeń "przyjdzie" sama.

Przykładów może być wiele, bo ile ludzi na świecie tyle różnorodności. 
...
Zastanów się do którego pakietu możesz się przypisać, które metody ujędrniania/ odchudzania są tobie najbliższe, co chciałabyś zmienić, z czym masz największe trudności.

Bo jeśli już myślisz o zmianach na lepsze to rób to z głową!
Wybrałam Pakiet I, który daje niesamowitą satysfakcje, dobre samopoczucie i widoczne efekty.
kolacja mojej rodziny

W oczekiwaniu na figurę marzeń proponuję zestaw ćwiczeń, które są Moja Codzienną Dawką Aktywności Fizycznej .

#1 Przysiady: najlepsze ćwiczenie na uda i pośladki.
Codzienna "porcja" tego ćwiczenia w ilości 60-100 przysiadów daje szybkie efekty ujędrnienia dolnych partii naszego ciała.
Chce zaznaczyć, że rok temu wykonywałam to ćwiczenie zupełnie inaczej, tzn. kolana wychodziły poza palce stóp i robiłam głębszy przysiad. Nabawiłam się kontuzji kolan, bardzo mnie bolały podczas zwykłego wysiadania z auta lub kucania. Po roku czasu, gdy kontuzja ustąpiła, zdecydowałam się na powtórkę przysiadów i wykonuje je tak jak widać na zdjęciu-  bardzo napinają się mięśnie ud i widać rewelacyjne efekty tych ćwiczeń, a o bólu kolan nie ma mowy. Zanim zrobiłam to zdjęcie i opisałam je jako prawidłowa pozycja przeczytałam wiele porad na temat Squats, gdzie opinie były różne i gdyby nie moje doświadczenie z tymi ćwiczeniami nie wiedziałabym do końca jak je prawidłowo wykonywać.
Ten sposób nie obciąża moich stawów kolanowych, dlatego go polecam!!

#2 "ściana płaczu" ;-)
Wzmacnia mięśnie ud, intensywne działanie ujędrniające. Codziennie 2x 1 minuta. Najdłuższa ''ściana płaczu" to 4 minuty.

#3 28-Day Fitness Challenge
mój ulubiony zestaw ćwiczeń, skomponowany dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z Fitnessem,  również dla lubiących podejmować wyzwania.
Pajacyki na rozgrzewkę; pompki klasyczne, kobiece lub na ścianie na wzmocnienie mięśni ramiom; przysiady na uda i pośladki, wyskoki z przysiadu na uda i łydki; brzuszki by ujędrnić brzuch; WallSit na ujędrnienie ud.

Warto wyznaczać sobie cele i nowe wyzwania. 28-Day Fitness Challenge  wykonywane codziennie przygotuje twoje ciało na kolejne trudniejsze wyzwania.

#4 rewelacyjne ćwiczenie na dolne partie ciała





















#5 Mój Hit ostatnich dni Plank

...

Mówi się, że drogą do sukcesu w osiągnięciu doskonałej figury to 70% dieta i 30% ćwiczenia.
Dlatego...
 moja dieta nazywa się "zdrową być" i polega na jedzeniu tego co się lubi w wersji zdrowej, w ilości ile się zmieści na talerzu. Dużo warzyw, owoców, mięso chude: kurczak i indyk, tłuszcz do smażenia, smarowania pieczywa: olej kokosowy, do sałatek: olej słonecznikowy tłoczony na zimno.
Ograniczenie cukrów do minimum i soli. Dużo przypraw: tymianek, kurkuma, papryka, bazylia, majeranek, curry itd.

Zasady mojej diety:
nigdy nie odczuwaj głodu,
  pomyśl zanim zjesz coś niezdrowego,
jeśli masz chwilową ochotę na coś niezdrowego zastanów się czy warto
pij wodę 

W oczekiwaniu na figurę marzeń należy zmienić się na całe życie, nie tylko na okres 30 dni, lub okres diety...tylko wtedy spełnią się twoje oczekiwania i marzenia.

Agnes :**

42 comments:

  1. Twoja dieta wygląda apetycznie i zdrowo

    ReplyDelete
  2. Bardzo kkonkretny i mega motywując post. Moja przygodę ze zdrowym zywieniem na pewno zacznę po odczulaniach, bo 95 % owoców i warzyw mnie uczula ale za to od dziś zacznę 28 dniowy challenge. Bardzo motywując piszesz i masz siłę przekonywania :)

    ReplyDelete
  3. Brawo. To mi się podoba :D

    Ale sobie dogadzacie tymi owocami :*

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny wpis:)motywuje i pokazuje, że można żyć zdrowo,nie trzeba sie głodzić i ćwiczyć godzinami,lepiej mniej a regularnie:)
    a ja bym miała prośbe,wiem,ze można wszystko znaleźć w necie,ale sposób w jaki Ty to opisujesz działa bardzo motywująco i jest przejrzyste:)mianowicie gdybyś mogła napisać które ćwiczenia najlepiej spalaja tkankę tłuszczowa w danych partiach ciałą i które najlepiej ujędrniają,chodzi mi nie tylko o pośladki,czy uda,ale również o plecy, wewnetrzną stronę ud, ramiona oraz łydki:)a jedzonko mega smakowite,szczególnie że mamy lato,wiec warto sięgnąć po owoce i warzywa:)pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. haha, ściana płaczu brzmi strasznie! :) polega tylko na opieraniu się na ścianie? na jakie mięśnie wpływa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie. Tylko na opieraniu się pod ścianą:-D zachęcam wytrzymać 4 minuty;-) zrozumiesz wtedy wszystko:-P

      Delete
    2. odpisując na pytanie na jakie mięśnie działa robię "ścianę płaczu";-) właśnie teraz. Bardzo czuje mięśnie ud, następnie łydki i brzuch, który trzeba napiąć.

      Delete
  6. Świetnie to ujęłaś:) Racja:)

    A figurę to Ty już masz świetną:)

    ReplyDelete
  7. musze czesciej Cie odwiedzac....kto wie??POzdrawiam

    ReplyDelete
  8. jeżeli wszyscy w domu jedzą zdrowo jest to bardzo dobre bo nie kusi cię żeby jeść niezdrowo
    ja to bym chciała żeby wszyscy rozumieli że chce schudnąć a nie wmawiali mi że jest wszystko oki i co ja wyprawiam i że dobrze wyglądam co nie jest zgodne z prawdą

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najtrudniej jak się nie ma wsparcia...rób swoje i nie daj się. Najważniejsza jesteś Ty i to jak się czujesz w swojej skórze. Niech inni sobie mówią, nigdy się się poddawaj

      Delete
    2. mama znajomego który jest wojskowym facet koło 40 i opowiadał że zaczął chodzić na siłownie dla siebie samego żeby być sprawnym fizycznie żeby dobrze wyglądać. To rodzina i najbliżsi powiedzieli mu że zwariował i przechodzi kryzys wieku średniego i cały czas go krytykują że ma coś z głowa. A on na to że ma ich w d... i robi swoje bo nie robi tego dla nich tylko dla siebie samego.
      Trzeba mieć mega wielkie samozaparcie żeby nie przejmować się co inni mówią u mnie to nie takie proste. Bo w sumie nieważne co by się robiło i tak Cie obgadają

      Delete
    3. Tu zależy wszystko od tego na czym Ci zależy najbardziej: na opinii innych czy na sobie samej?

      Delete
  9. ja staram się o pakiet pierwszy a w rezultacie czesto wychodzi ten ostatni ;<

    ReplyDelete
  10. wybieram pakiet I :) nawyki żywieniowe już zmieniłam gorzej z ćwiczeniami...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem ten ból, kiedyś ćwiczyłam jedząc wszystko :-) był widoczny efekt, ale teraz jest zdecydowanie lepszy przy mniejszym wysiłku fizycznym:-)

      Delete
  11. U mnie ost ciężko..zbyt dużo pokus.. ;)

    ReplyDelete
  12. świetnie nazwałaś "ściana płaczu" :) na widok tych deserów zrobiłam się taka głodna.

    ReplyDelete
  13. hej:)
    ja też wybrałam opcję pierwszą, schudłam na niej 12kg i waga się trzyma, nie idzie w górę, zrzucam powoli, ale bez płaczu i sukcesywnie:) i mam więcej motywacji, jem rzeczy, które lubię, ale przygotowywuje je sama w zdrowej wersji:) to chyba jedyny sposób na utratę wagi, który działa i nie załamuje człowieka po jakimś czasie:)

    gdzie mieszkasz w Londynie?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To świetnie, że też wybrałaś pakiet I, jest to najbardziej rozsądny sposób na zrzucenie wagi:-) gdzie mieszkam? tylko na privie napisze:D

      Delete
  14. Gratuluję samozaparcia. Desery owocowe wyglądają bardzo apetycznie :)

    ReplyDelete
  15. Deser numer 2 i oczywiście, że pakiet numer 1!!

    ReplyDelete
  16. Zdecydowanie wybieram zestaw nr 1. Też ostatnio bardzo spodobało mi się ćwiczenie typu plank :)

    ReplyDelete
  17. Chciałabym tak jak Ty mieć tyle w sobie determinacji w wyborze zdrowego jedzenia.. ;)

    ReplyDelete
  18. wow, ale figura!
    i te smakołyki!

    ReplyDelete
  19. wow wow wow ! niesamowicie wyglądasz ! gdybym ja miała taką figurę jak ty ! zazdroszcze ci brzucha ! :)

    pakiet I najlepszy i trzeba go przestrzegać :) ja jak na razie daję rade :)

    super ćwiczenia prezentujesz :)

    ReplyDelete
  20. ja ćwiczę na przemian z ewa chodakowską i jiliian michaels i muszę przyznać, że ta druga jest o wilele bardziej wymagająca jestem w trakcie 30 dniowego program na 2 poziomie ale zdieta u mnie kiepsko, także szacun :)

    zapraszam do nas:

    http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem ciekawa Twoich efektów ćwiczeń:-)

      Delete
  21. życzę powodzenia w dążeniu do figury idealnej :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  22. Masz 100 procentową rację, ja się waham w Twojej rozpisce pakietów, choć staram się być wierna temu pierwszemu ;) liczę, że kiedyś Cię dogonię jeśli chodzi o wygląd brzucha <3

    ReplyDelete
  23. jak dla mnie to Ty masz figurę marzeń mała !
    :):*

    ReplyDelete
  24. Replies
    1. To zależy czego:P w ogóle się nie mierzę- robię to teraz dla ciebie: 170 wzrostu; 59 kg wagi; biust 90; talia 70; biodra 93; udo 51; łydka 37 :-)

      Delete
    2. dzieki :))

      jak banerki? <3 dostalas maila?

      Delete
  25. Witam. Świetna strona. Cieszę się, że na nią trafiłem.

    Administrator zrobił kawał dobrej roboty.

    Feel free to surf to my website; pozycjonowania stron internetowych

    ReplyDelete
  26. Fajnie nazwany wpis :) W oczekiwaniu, ja w oczekiwaniu lecę ćwiczeć

    ReplyDelete

Dodaj do obserwowanych