7/15/2013

Aktywnie z Agnes

 
Aktywność fizyczna ma bezpośredni wpływ na nasze zdrowie psychiczne oraz fizyczne. Często zapominamy, że aktywny wypoczynek jest dla naszego organizmu korzystniejszy niż wypoczynek bierny. 
Aktywny tryb życia niesie ze sobą szereg pozytywnych korzyści. 

Osoby, które systematycznie uprawiają sport są nie tylko szczuplejsze, lecz także, dzięki lepszemu dotlenieniu mózgu mają sprawniejszą pamięć i koncentrację. Szczególnie korzystny wpływ ma na nasze zdrowie ruch na świeżym powietrzu.
Dlatego wakacje są idealnym momentem by coś zmienić w swoim życiu.

 Aktywność fizyczna ma wiele postaci: może to być spacer o zachodzie słońca, pływanie w morzu, granie w paletki na plaży i wiele innych.
Mogą to być również ćwiczenia wykonywanie w miejscu, w którym się znajdujesz. Jako, że ostatni tydzień w większości czasu spędzałam na plaży, tam też przeniosłam swoją aktywność fizyczną.

Samo zejście na tą plaże było niezłą rozgrzewką:-) tak więc mogłam od razu przystąpić do ćwiczeń .

Ćwiczenie Dnia na Nogi i Pośladki:
Wykonujemy przysiad (kolana nie wychodzą po za palce stóp)
Następnie wstajemy jednocześnie unosząc nogę do boku.
Wracamy do pozycji przysiadu.
Podczas wstawania z przysiadu jednocześnie unosimy nogę w tył. 

Wykonujemy na przemian- raz prawa noga: bok- tył; następnie lewa noga: bok - tył, po 20 razy na każdą stronę.

Ćwiczenie to jest moim ulubionym bo angażuje całe uda i pośladki do pracy. Wykonuje je w każdej wolnej chwili, nawet po bardzo aktywnym i męczącym dniu.

Warto inwestować w swoje zdrowie. Racjonalnie się odżywiać, pozbywając się słodyczy, fast foodów, słonych przekąsek i tłustych potraw. Natura daje nam zdrowe, pełne witamin i mikroelementów produkty, z których nie korzystamy. Idziemy na łatwiznę wrzucając śmieci do naszego organizmu, dziwiąc się czemu nie wyglądamy zdrowo?

Moja przygoda z Byciem Fit rozpoczęła się w marcu i po 4 miesiącach stwierdzam, że to dopiero początek wejście na właściwą drogę!
Jeśli też chcesz zacząć przyłącz się do mnie- niech twoje motto brzmi "Rozpieszczaj się Zdrowo" !!

Agnes

38 comments:

  1. oo! tak jak Ty zaczęłam swoją przygodę ze sportem w marcu i nie mam zamiaru jej przerywać! :D

    a to ćwiczenie, jest jednym z moich ulubionych, choć nogę podnoszę nieco wyżej ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To świetnie, oby tak dalej:D
      co do nogi to na tych kamieniach ciężko było się utrzymać:D

      Delete
    2. Z resztą nie ważne jak wysoko uniesiesz nogę, ważne że ci się chce i że coś robisz dla siebie

      Delete
    3. oczywiście, że tak ;) a ćwiczenia na świeżym powietrzu- to dopiero coś :)

      Delete
  2. ja z troszkę z mniejszym zapałem ale też trwam w swojej akcji plaża, którą zaczęłam w maju, ćwiczę z Ewą, kupiłam hula hop, gorzej z dietą ale i tak nie jest najgorzej, po prostu nie umiem sobie odmawiać przyjemności :)
    teraz jade na wakacje i mam nadzieje ze tak jak Ty nie spocznę na laurach i jakaś aktywność fizyczna będzie- trzymaj za mnie kciuki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę trzymała kciuki, ale pamiętaj że można rozpieszczać się zdrowo!

      Delete
  3. Jesteś ''zbiornikiem'' pozytywnej energii:)

    ReplyDelete
  4. nawet na wyjezdzie nie odpuszczasz :)
    figura jak marzenie!
    u mnie dzis lipcowy glossybox,zapraszam na post
    milego popludnia
    x x x

    ReplyDelete
  5. Patrząc się na ten talerz pełen świeżych owoców wręcz "odrzuca" mnie sama myśl o słodyczach, owoce są milion razy lepsze! :) Ja również lubię korzystać aktywnie z czasu wolnego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie to samo myślę. Po co jeść słodycze skoro można jeść tyle zdrowych rzeczy:-)

      Delete
  6. widoki nieziemskie bardzo fajne wakacje :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaki kraj? dokladne miejsce...

      Delete
    2. Grecja, Kreta, dzika plaża w okolicach Lentas :-) odnaleziona przypadkowo, ze stromym zejściem w dół:-) i nieziemskimi widokami :D :D :D

      Delete
  7. Aktywny odpoczynek widzę :) i odżywianie tez bardzo bardzo apetycznie zdrowe :)

    ReplyDelete
  8. Podziwiam Cię nawet na wczasach nie skusiłaś się na niezdrowe jedzonko, tak trzymaj

    ReplyDelete
  9. Ja wróciłam "do siebie" po marcowym wyjeździe snowboardowym. Zdziwienie, w jak bardzo słabej kondycji fizycznej jestem, przerodziło się w odrętwienie, szok, a następnie w złość na samą siebie, że traktuję swoje ciało jak hmm... śmietnik? Krok po kroku, wspierany inspiracjami, takimi jak Twój blog i wiem, że nie chcę już wracać tam gdzie byłam jeszcze kilka miesięcy temu:)

    ReplyDelete
  10. Ale ładna figura! Jesteś wysportowana :) A co do sportu, ja w wakacje zaczęłam być bardziej aktywna, a i na nowo polubiłam to takie pozytywne zmęczenie.

    Owoce - zawsze! :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Cię czytać Agnieszko, jesteś bardzo motywującą osóbką! :)

    ReplyDelete
  12. Wow świetnie tez chyba spróbuje fajnie ze tu trafiłam :)

    ReplyDelete
  13. boski blog, jesteś fantastyczna! :))


    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Jesteś wulkanem pozytywnej energii! Ja zaczęłam ćwiczyć w kwietniu i od tego czasu dzień bez ćwiczeń to dzień stracony :) jak się widzi taki talerz owoców to ani trochę nie ma się ochoty na słodycze. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czuję, że trening to rytuał...nawet jak jest gorszy dzień to nie mam ochoty na leżenie na kanapie, ale leżenie na macie i wykonywanie spokojniejszych ćwiczeń :-)

      Delete
  15. boże, żebym ja się tak ruszyła.. chyba muszę w końcu chociaż częściej wychodzić :)
    zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  16. Napinasz miesnie podczas cwiczen? Moze dlatego twoje efekty sa dla Ciebie malo zadawalajace (uda), w wiekszosci cwiczen na pupe, angazujemy czworoglowe zamiast posladow, wiec trzeba to wszystko ogarnac ;p

    Pozdrawiam

    Julia

    ReplyDelete
    Replies
    1. ależ ja jestem zadowolona z efektów:-) jednakże moje nogi są oporne i widać na nich efekty chociaż nie takie jak na górnych partiach ciała. Trzeba im poświęcać więcej czasu i mięśnie napinam- tak przynajmniej czuje:D Jeszcze wiele nauki przede mną w zakresie bycia fit:-) ale czuje, że jestem na właściwej drodze:-) i BARDZO SZCZĘŚLIWA!! :D :D

      Delete
  17. super:) tak trzymać, aktywność fizyczna jest nie do przecienienia i wciągająca :)

    ReplyDelete
  18. w takich warunkach ćwiczenia to prawdziwa przyjemność, a owoce zjadłabym wszystkie bez wyjątku. ;)

    ReplyDelete
  19. Też ostatnio dzięki wakacjom nakręciłam się na ćwiczenia ;)

    ReplyDelete
  20. Agunia masz piękne ciało :) a to morze mnie rozmarzyło :*
    Buziaczki

    ReplyDelete
  21. A ze mnie straszny leniuch:D Przekąska wygląda bardzo apetycznie, aż mi ślinka pociekła:)

    ReplyDelete
  22. motywujesz do działania ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ale jesteś zgrabna! Zazdroszczę i podziwiam : *

    ReplyDelete

Dodaj do obserwowanych