7/17/2013

Szczęśliwa 13.

 Bardzo pozytywnie i z szerokim uśmiechem na twarzy piszę o kolejnych ćwiczeniach, które są moimi faworytami. Codziennie wykonuję przeróżne ćwiczenia: bardziej lub mnie zaawansowane, ale te dają mi najwięcej radości i satysfakcji. Zawsze do nich wracam i stawiam sobie coraz wyżej poprzeczkę. Jeśli chcesz do mnie dołączyć, udoskonalać siebie, czując przy tym dumę z siebie i ogromne szczęście to zapraszam na Nowe Wyzwania o nazwie "szczęśliwa 13". Są to dwa ćwiczenia Sumo i Plank.

Nowe-Sumo Challenge
 szczęśliwa 13 :-)
Ile potraficie wytrzymać w przysiadzie sumo? Jeśli mniej niż 1 minute zapraszam na..

Nowe- Plank Challenge 
Bardzo "Szczęśliwa 13" 



 oraz inne...

Co dają ćwiczenia?
radość z życia :D
satysfakcje z siebie!!
poczucie, że dbam o swoje zdrowie
zadbane ciało
po treningu- uśmiech na twarzy
świadomość swojego ciała

Czyli same korzyści!! :D

W nagrodę pyszny jogurt mrożony z dużą ilością owoców. Świetna alternatywa dla lodów. Szczególnie, że jest z niską zawartością tłuszczu, BEZ CUKRU. Zawiera dużą ilość wapnia i jest bardzo smaczny. Mogłabym go jeść codziennie:-)
Nie trzeba być głodnym i nieszczęśliwym na "diecie" (czytaj zdrowe i racjonalne odżywianie). Jest tyle zdrowym przyjemności, więc ROZPIESZCZAJ SIĘ ZDROWO!!

Agnes

62 comments:

  1. też zaczęłam więcej się ruszać :) a taki jogurt bardzo chętnie bym zjadała :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam mrożone jogurty!!! Są wspaniałe!

    ReplyDelete
  3. Ostatnio też zasmakowalam w jogurtach mrożonych - tak jak mówisz mogą zastąpić lody :)

    ReplyDelete
  4. mniam mniam - wygląda smacznie :D
    a miejsce do ćwiczeń masz piękne ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam w formie przeszłej- niestety...:P

      Delete
  5. A i zapomniałam dodać, że przyłączam się do twoich nowych wyzwań :) Z sumo challenge nie powinnam mieć problemów, ale plank challenge zapowiada się ciekawie .. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To rewelacja:-) też jestem ciekawa plank:P zatrzymałam się na pewnym pułapie i chcę go przeskoczyć:D będzie ogień:P

      Delete
  6. to twoje zdjecie w sukience powinno wisiec u mnie na lodowce
    milego dnia
    x x x

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz w tej niebieskiej sukience :) zazdroszczę tak super figury :)
    A jogurt mrożony wygląda bardzo apetycznie :)

    ReplyDelete
  8. Gdzie dorwałaś taki pysznie wyglądający jogurt? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Londynie w dzielnicy Soho, ale mają też inne punkty i nawet kiedyś widziałam takie w PL, w Katowicach w Silesii :D

      Delete
    2. Yogen Früz mamy tuuu u nas na polskiej ziemi:) Można z owocami i można z suszem i musli:) wariantów jest dużo:)

      Delete
  9. Swietne wyzwanie, sama nie dam pewnie rady, ale kiedys na pewno sprobuje :)

    ReplyDelete
  10. świetne zdjęcia te nad morzem ja chce na wakacje

    ReplyDelete
  11. Hey darling)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    ReplyDelete
  12. zjadłabym taki jogurt :-)
    ja teraz ćwiczę z mel b i tiffany!

    ReplyDelete
  13. Chodzi za mną mrożony, grecki jogurt. Knajpek tu pelno, chyba się skuszę :)

    ReplyDelete
  14. jejku jak oglądam Twoje ćwiczenia w takich pięknych okolicach to od razu robi się przyjemniej! :)

    ReplyDelete
  15. o malutko chyba przezruce sie na biseksualizm bo normalnie mocno mnie pociągasz w tej błękitnej sukience oł f_uck! :)

    ReplyDelete
  16. ej a moze by tak opisy do cwiczen, bo bardzo fajnie wyglądają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. myślałam, że znane i lubiane są te ćwiczenia więc opis jest zbędny ale z miłą chęcią dla ciebie:-)

      Delete
    2. znam deske/ plank i scyzoryk

      Delete
  17. Ale apetycznie to wygląda,zresztą ty też,pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. kocham Twój blog! jest coraz lepszy coraz bardziej inspirujący :) napisz jeszcze cos o Londynie bo byc moze w tym roku tam pojade ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapewne pojawi się coś o Londynie:-) jest to miasto nieograniczonych możliwości. Przyjdziesz na wakacje?

      Delete
  19. Cześć słońce


    jak zawsze wchodząc na Twojego bloga jestem pozytywnie nakręcona!


    W tym momencie mam plan do końca miesiąca. Ćwiczę przysiady oraz kręcę hula hop (takim z wypustkami masującymi). 4 dni ćwiczeń 2 wolny tak jak ty :) Wczoraj zrobiłam 70 przysiadów i 7 minut hula hop, a każdego dnia dodaje 5 przysiadów i pół minuty.

    Właśnie zastanawiałam się co zorganizować na przyszły miesiąc więc post spadł mi z nieba! Myślę, że pokuszę się o sumo challenge i coś jeszcze na brzuch i boczki. Może coś polecisz?

    Na marginesie masz piękny uśmiech!


    Całuski i pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na brzuch i boczki plank:-) przodem i bokiem.
      Jak ja się cieszę, że ćwiczysz regularnie i że chcesz dalej się rozwijać w tym kierunku. Cudownie jest czytać takie komentarze!

      Delete
    2. Spróbowałam tego plank przodem..... o lobości... ale masakra! Już się pokochałam z tym ćwiczeniem i namawiam mojego Robala,a by ze mną ćwiczył.

      Skoro cudnie się czyta takie komentarze to masz u mnie ,,jak w banku'', że będę się chwalić z postępów!

      Zacznę od razu. Dzisiaj była siłownia:
      30 min na rowerku na 5-tce
      10 min na stepperku na 5-tce
      15 min na al'a orbitreku (bo nogi nie idą prosto ale rozjeżdzają się jak na rolkach na boki) na 7
      Abductor 20kg 3 serie po 15
      Leg curl 20kg 4 serie po 15
      Chess press 10kg 3 serie po 12

      No i jeszcze dzisiaj mnie czeka 80 przysiadów i 8 min z hula hop.



      Czekam na nowe ćwiczenia, szczególnie na boczki, chociaż wyszczuplenie nóg tez by mi się przydało mam baardzo mięsiste 39 cm w łydce :(


      Miłego weekendu

      Delete
    3. Jestem pod ogromnym wrażeniem:-)

      Delete
  20. Aga super wyglądasz :* Ale ten jogurcik to mi się kosmacie skojarzył ;p ten sterczący szpic xD
    Fajne ćwiczonka, też takie robię (teraz został mi tylko atlas i klatka przez mojego smoka noga nie da rady:(
    Buziaczki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie czytałam co się stało. Szybko wracaj do zdrowia!

      Delete
  21. bardzo ładny plener(; a taki jogurt to i ja z chęcią bym zjadła

    ReplyDelete
  22. Te całe ćwiczenie "Plank" ( czy jakoś tak) potrafi dać w kość. Gdy chodziłam na TKD też to robiliśmy tylko, że my opieraliśmy się na samych łokciach...
    Ten deser wygląda prze smacznie!!!

    ReplyDelete
  23. Biję się z myślami czy nie dołączyć do Twoich wyzwań, planki mogą mnie zabić :D

    ReplyDelete
  24. Zapraszam na szóstą edycję Maratonu Treningowego Blogerek:
    http://czekoada.blogspot.ru/2013/07/maraton-treningowy-blogerek-edycja-6.html
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  25. o kurczę ale pozytywnie mnie nakręciłaś:) muszę tu zaglądać częściej. będziesz takim moim pozytywnym duszkiem, który będzie nakręcał mnie do działania.:))

    ReplyDelete
  26. Super blog :)Ciekawe cwiczenia, zapraszam rowniez do siebie

    www.ar-fit.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Dołączam do wyzwania,zaczynam od jutra..sumo dam radę ale planki? nigdy sobie z tym dobrze nie radziłam ale dam z siebie wszystko :D pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  28. Ale kusi ten jogurcik

    ReplyDelete
  29. z przydiadami się już trochę wyrobiłam, ale takie wyzwanie z plankiem... to chyba dobry pomysł ;>. A jogurcikw ygląda PRZEPYSZNIE ! ostatnio znalazłam przepis na domową wersję. Jak wrócę do domu to od razu go wypróbuję ;>

    a ty wyglądasz rewelacyjnie

    ReplyDelete
  30. cuowne sa te wyzwania swietny mialas pomysl ciekawa jestem co bedzie w nastepnej kolejnosci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. co w następnej kolejności? jak skończę wyzwania i dotrwam do 4 minut sumo i plank:-) wtedy coś zapewne się wymyśli:-D za to u ciebie pomysłów mnóstwo :P

      Delete
  31. podziwiam Twoją wytrwałość! no i piękne widoki za Tobą! ;))

    ReplyDelete
  32. za każdym razem kiedy Cię odwiedzam nie mogę wyjść z podziwu nad Twoją wytrwałością!!
    no i te widoki za Tobą!!

    ReplyDelete
  33. czesc Agnieszko, czy mogę dodać Twojego bloga na listę 'polskich blogów kobiecych na świecie’
    Więcej informacji na stronie http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    Z góry serdecznie dziękuję KateWo

    ReplyDelete
  34. hej, chciałabym zapytać jak się sprawują twoje wrotki? są wygodne, nie rozpadły się, wszystko z nimi ok? właśnie planuje kupno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej;-O
      wrotki nie rozpadły się;-) i wszystko z nimi ok- dobrze mi służą i są dość wygodne.

      Delete
  35. super ćwiczenia i zgadzam się w 100% co do korzyści z ćwiczeń ;) ja swój dzisiejszy trening mam już za sobą i uśmiech na twarzy od ucha do ucha ;) sport to coś pięknego, dzięki niemu nawet w ponure, samotne dni można się wyszaleć i poczuć lepiej ;D

    ReplyDelete
  36. też powinnam zacząć ćwiczyć, ale w takie upały nie mam do tego głowy

    ReplyDelete
  37. Jej, dołączam się do wyzwana, kocham planki i wszelkie wariacje na ten temat, ale zawsze robiłam 1 minutę przodem i po pół bokiem, więc od jutra zaczynam z 1.15 przodem :D do sumo przysiadu też się przyłączę, mogłabyś napisać na co dokładnie on działa, tzn. jakie grupy mięśniowe pracują :D. boję sie, że go źle będę robić, bo aż wstyd, ale naprawdę pierwsze slyszę o tym ćwiczeniu..

    ReplyDelete
  38. myślę,że dołącze do wyzwania plankowego.

    ReplyDelete
  39. Super blog!
    Obserwujemy?
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Super blog!
    Obserwujemy?
    http://aleksandra222.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dodaj do obserwowanych