2/12/2014

Trening à la Agnes

Treningi złożone z kilku ćwiczeń, gdzie sama dobieram ilość powtórzeń i ilość serii w zależności od samopoczucia, to jest to co lubię najbardziej. Treningi są urozmaicone i zawsze dzieje się coś innego: dodaje obciążenie, zmieniam kolejność i staram się czerpać z tego jak najwięcej radości. 

Nebeskaa zaprosiła mnie do zabawy, która polega na ułożeniu własnego treningu. Oczywiście nie odmówiłam, bo lubię dzielić się swoimi ćwiczeniami.
Dodam, że nie jestem trenerem personalnym, ale współpracuję z jednym z nich: ćwiczenia poniżej to mix tego co zostało mi polecone, ale również tego co lubię. Trening z trenerem daje mi mocno w kość, dlatego w domu robię wersję LIGHT!

Po rozgrzewce....
#1
Liczba ćwiczeń: 4 
*wysoko kolana
* przysiady
*plank
*wykroki

Liczna serii: 4

Przerwa pomiędzy ćwiczeniami: -

Przerwa pomiędzy seriami: 30 sekund

#2
Liczba ćwiczeń: 4 
*pajacyki
* wyskok z przysiadu
*brzuszki
*wykroki

Liczna serii: 4

Przerwa pomiędzy ćwiczeniami: -

Przerwa pomiędzy seriami: 30 sekund
...a po treningu rozciąganie.
...
Są to szybkie zestawy ćwiczeń, które zostawiają tobie dużą dowolność. Możesz zacząć od jednego powtórzenia serii i zwiększać je co kilka dni, ćwiczyć dwa zestawy jednocześnie lub dodawać obciążenie. Także jeśli jesteś  zainteresowana treningami na dolną partię ciała to zapraszam do podjęcia wyzwania.
Ćwiczysz 4-5 razy w tygodniu, dwa pozostałe to odpoczynek i regeneracja.

O mnie:
Oprócz treningów w domu i na siłowni- biegam, rozciągam się i chodzę na zajęcia pilates. Aby efekt moim zmagań był bardziej widoczny zdrowo się odżywiam, nie piję alkoholu, nie jem słodyczy.
Waga: 60kg
Wzrost: 168
Talia: 68
Biodra 97
Udo: 51
Łydka: 37


83 comments:

  1. W którym miejscu mierzysz sobie udo?
    Fajny zestaw ćwiczeń, sprobuje i może dodam coś od siebie :)paleblueme.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie jak na tym zdjęciu od Niebieskoszarej- udo góra--> http://2.bp.blogspot.com/-z6O053yzOOs/UCotE_m-UfI/AAAAAAAAAkc/ROQJSgNS79s/s1600/ad.JPG

      Delete
    2. :)
      Mam takie same wymiary i wagę :D Tylko jestem 4cm niższa ;)

      Zestaw wypróbuję na pewno, jeszcze może nawet dzisiaj ;)

      Delete
    3. :-) Jak widać waga nie ma znaczenia, bo Ty wyglądasz świetnie!

      Delete
    4. Oczywiście, że nie ma znaczenia :) Szkoda, że tak wiele dziewczyn uzależnia od niej swoją samoocenę...

      Dziękuję Agnes, Ty również! :)

      Delete
  2. Świetnie wyglądasz :) Ja ćwiczę na siłowni, ale jak dla mnie Twój zestaw ćwiczeń byłby za trudny :P:P

    ReplyDelete
  3. Jakie masz super uda!!! Dobrze ze napisałaś ta końcówkę- wszyscy musza sobie w koncu uświadomić, ze nie same ćwiczenia przyniosły Ci TAKA sylwetkę!!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie takie ćwiczenia nie dają efektów takie jakie byśmy chcieli- często potrzeba czegoś więcej! :-)

      Delete
  4. Piękne ciało,które uwielbiam oglądać!:)

    Fajnie że podałaś tą propozycje,jak byś jeszcze dodała coś na górne partie to już bym była całkowicie usatysfakcjonowana:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na górną część ciała robię pompki i ćwiczenia na wzmocnienie mięśni przykręgosłupowych i tyle :-)

      Delete
    2. Najpiękniejsze! też uwielbiam :P

      Delete
  5. I powiedz mi jeszcze Ty na dany dzień wybierasz jeden z tych zestawów i coś jeszcze do niego dorzucasz czy dodajesz np. obciążenie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Albo je mixuje, albo ćwiczę dany zestaw no i obciążenie obowiązkowo! :-) Chociaż mam czasem takie dni, że potrzebuje czegoś na rozruszanie, wtedy bez obciążenia.

      Delete
  6. Oj Aguśka Ty to masz tą talię wąziutką...mmmm i bioderka takie kobiece. Takie coś to ja lubię :)

    ReplyDelete
  7. Wyskoki z przysiadu dają nieźle w kość, zwłaszcza jeśli robimy takie typowo głębokie :D Uwielbiam je ;)

    ReplyDelete
  8. bardzo podoba mi się Twój trening :) masz piękne ciało! uwielbiam je! :D wciąż pracuję na swoje, ale wierzę, że pewnego dnia osiągnę swój własny ideał :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki za zaproszenie piękna ! :-)

      Delete
    2. ciężko w zasadzie to stwierdzić, skoro nie ujawniłam swojej twarzy hehe :D

      Delete
    3. ale masz duszę piękną!! no i mogłabyś się ujawnić, a nie czaić się ;P

      Delete
    4. dziękuję :* planuję się pewnego dnia ujawnić, na pewno w końcu mnie zobaczysz :D

      Delete
  9. Ja również biorę udział w tej zabawie i już myślę nad swoimi propozycjami ćwiczeń:) Bardzo lubię twoje ćwiczenia bo mega motywują chciała bym kiedyś dojść do takiej podobnej figury jak twoja póki co walczę z tym żeby nie jeść słodyczy:) Staram się robić sama słodkie przysmaki, jak ciastko jabłkowe już wypróbowałam:) teraz do szkoły na wyjazd muszę zrobić ciasteczka owsiane:) mam nadzieję że mi się uda:) i w szkole nie skuszę się na nic niezdrowego, bo tam są największe pokusy gdy przebywam z moją ekipą:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem bardzo ciekawa jaka będzie Twoja propozycja ćwiczeń :-) Już testowałam od Hurija i bardzo przyjemne ćwiczenia- muszę robić więcej powtórzeń, bo dziś nie czuję obiecanego bólu pośladków, ale to dlatego że je regularnie ćwiczę :P
      Trzymam kciuki aby się udało :-) nie daj się skusić!

      Delete
  10. To ćwiczonka dla mnie, spokojnie w domu można zrobić. Może skorzystam z nich w marcu jak skończę moje obecne wyzwania treningowe. Sylwetka super, wyrzeźbione nogi pięknie wyglądają. I już mam motywacje na dalsze ćwiczenia.

    ReplyDelete
  11. Aga, a które konkretnie ćwiczenia robią :-) takie piękne uda? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z obserwacji wyciągam wnioski- i na moje uda najlepsze jest bieganie, a jak połączę to z obciążeniem i skakanką- widzę,że się zmieniają na lepsze, że zaczynają przypominać uda a nie salcesonki :P

      Delete
    2. Agneeeeees, proszę Cię! Jakie salcesonki! Masz bardzo ładną figurę.
      Ja muszę powalczyć z moimi udami, są za bardzo umięśnione. :< Pozostałości po bieganiu. :D

      Delete
    3. Ja chce mieć umięśnione bardziej nogi i dlatego biegam, ale bardziej mi się wysmuklają niż widać mięśnie :-) dlatego ćwiczę z obciążeniem- może to coś zmieni. A salcesonków już nie mam :P ale miałam! :>

      Delete
    4. A bo bieganie właśnie wysmukla i spala mięśnie często. Lepszy HIIT. ;) Ty i salcesonki? Ja mam 56 cm w udzie! To nie wiem co ja mam wtedy, chyba golonki :D

      Delete
    5. haha :D ale sie uczepiłyście tych salcesonków :P

      Delete
    6. Salcesonki, co Ci do głowy przyszło? :D Aż śmiać mi się chcę.

      Delete
  12. bardzo fajny zestaw;-) ale tak nie pić alkoholu?? w ogóle w ogóle?? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A no w ogóle! W sunie to nigdy nie przepadałam za alkoholem i jedynie co piłam to wino słodkie, ale jak kilka miesięcy skosztowałam to było zdecydowanie za słodkie. Może kiedyś jakieś winko wytrawne spróbuję- na chwile obecną nie czuję potrzeby.

      Delete
    2. :)
      Ja postanowilam sprobowac, czy bez alkoholu da sie zniasc i nudne spotkania towarzyskie i obiad rodzinny. Zaczelam od 1 stycznia tego roku. Czasem jest ciezko, bo champanski babelek moglby rozladowac niejedna sytuacje, ale sie trzymam :)

      Delete
  13. To jest prawdziwie piękne ciało! I do tego kobiece proporcje-biodra, talia;) Ślicznie.
    Chętnie zobaczyłabym zdjęcie Twojej sylwetki np w sukience, czy sukience wieczorowej i w eleganckich butach:) Wiem, że to blog fit ,a nie modowy;)
    I jak na wagę 60 kg wyglądasz szczupło! Ja ważę 69 na wzrost 176 i wiele jeszcze pracy przede mną. Waga to nie wszystko!
    Megi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego napisałam, że 60kg i ostatnio jak byłam na siłowni musiałam to sprawdzić, bo noszę rozmiar 36. No ale mięśnie są cięższe, więc pasuje mi to ;-) Może się pojawię w sukience kiedyś :-) Dzięki za miłe słowa! Pozdrawiam

      Delete
  14. A ja się muszę pochwalić, że zaczęłam biegać, początek był okropny ale teraz ciężko mi przestać :D a to wszystko dzięki takim osobom blogom jak ten :). Dziękuję za motywację i pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  15. super zestaw ćwiczeń brzuch + nogi rewelacja, ciało mniam mniam!

    ReplyDelete
  16. świetny trening...masz rewelacyjną figurę!
    chyba najwyższy czas żebyśmy również wzięły się za siebie ;)
    buziaki!

    Alicja i Magda

    ReplyDelete
  17. Masz piękne ciałko :D niedługo i ja biorę się do ćwiczeń ^^

    ReplyDelete
  18. Masz przepięknie wyrzeźbionny brzuch, ale myślałaś może o tym, aby wyszczuplić nieco uda? Nie zrozum mnie proszę źle, to nie złośliwość, bo jestem stałą czytelniczką bloga i Cię uwielbiam :) Jestem po prostu ciekawa, bo ja nad wyszczupleniem ud pracuję i chętnie poczytałabym o Twoich sposobach/doświadczeniach z tym związanych.
    Pozdrawiam! N.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak znajdę na to sposób to się podzielę, bo sama szukam dobrego sposobu- widzę, że bieganie pomaga i moje oporne nogi zaczynają się zmieniać.

      Delete
  19. Brzuch masz marzenie. Tak w ogóle to mamy podobne wymiary. ;) Tyle, że ja mam 63 w tali i 56 w udzie, reszta to samo praktycznie. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az poszłam się zmierzyć. W najokrąglejszym miejscu równe 100 cm! +2 cm <3 Ale weź w pasie 60, a w dupie 100 :D

      Delete
    2. WOW!! musisz wyglądać extra!! Tzn wyglądasz na zdjęciach- ale w rzeczywistości to dopiero musi być efekt!!

      Delete
    3. Ja bym chciała za to Ciebie na żywo zobaczyć. Może kiedyś się uda.

      Delete
  20. PLANK plank! musi być :))) Najs :)Widziałaś jakie cwiczenia są na #30DayChallenge, mega dużo na pośladki i wiele rodzai plankow :) jaram sie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gdzie dokładnie znajdę #30DayChallenge? Bo szukam na necie, ale kilka opcji mi wyskoczyło :-)

      Delete
  21. Też robię podobne zestawy tyle, że z ciężarkami. Teraz jestem na etapie przerwy bo mi przepuklina wyskoczyła, jak się schowa to znowu lecę na siłownie. To jest jedyna sprawa która mnie dręczy, muszę to zoperować, ale boje się jak cholera.
    Masz bardzo apetyczne ciałko.

    ReplyDelete
  22. Piękne ciało i idealne proporcje :) Ja planuję zacząć biegać wiosną. Tylko zaopatrzę się w jakieś porządne buty :)

    ReplyDelete
  23. Masz świetną figurę ! :))


    Ciekawe połączenia ćwiczeń :)

    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  24. super!
    też bym musiała coś zacząć ćwiczyć :)

    ReplyDelete
  25. Te ciało! <3 Zazdroszczę!
    Ciekawe zestawy muszę przyznać :) Wypróbuję!

    ReplyDelete
  26. Kolejny dowód, że w prostocie tkwi siła! Żadnych udziwnień, wymyślnych póz a coś mi mówi, że nieźle można się zmachać przy tym treningu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W prostocie tkwi cały sekret na piękną sylwetkę marzeń- nie trzeba udziwnień :-)

      Delete
  27. Właśnie zrobiłam sobie ten Twój trening, ale dorzuciłam obciążenie i w drugiej rundzie wykroki zamieniłam na jumping lunges, a brzuszki na V-sit ups. I powiem Ci, że to raczej "butt" niż "AB" workout, no chyba że "AB" to skrót od "Agnes Blog" :) W każdym razie pośladki palą :P
    Brakuje mi trochę ćwiczeń na górne partie ciała (ramiona, barki, plecy), ale skatuję je najwyżej jutro ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AB to skrót od Agnes Blog- więc dobre skojarzenie. Trening został skomponowany tylko na dolne partie ciała iż tak trenuję- jeden dzień skupiam się na dole i daje z siebie tyle, że w drugim dniu robię górę, a dół odpoczywa. A robię tak bo biegam i mam swój pewien schemat biegaczki :]
      Także warto zmieniać pewne treningi po swojemu i dodawać ulubione ćwiczenia:-) dziękuję za opinię :*

      Delete
    2. Tak też myślałam, że to trening ułożony pod biegacza :)
      Pokażesz kiedyś swoje ćwiczenia na górę?
      Nie ma za co! :*

      Delete
    3. Pokażę - oczywiście :-) ale tak się skupiam na nogach, że piszę o tym cały czas :> trzeba to zmienić :P

      Delete
    4. No właśnie :D Coś mi nie pasowało z tym AB ;)
      Ja robiłam ten trening jeden po drugim z 8kg kettlem (do wszystkich ćwiczeń oprócz planku i pajaców) i miałam DOMSy w tyłku na drugi dzień :D Bardzo fajny :)

      Delete
    5. Ogromnie dzięki za recenzję :D Mam nadzieję, że również bierzesz udział w zabawie i będę mogła zobaczyć Twój trening? :)

      Delete
    6. Biorę ;) Zrobię raczej trening całego ciała :) Mam nadzieję, że się spodoba :)

      Delete
  28. Jesli autor tego artykulu zdecyduje sie napisac powiesc,
    to ja juz stoje w kolejce do ksiegarni:) 5+

    Zapraszam na moją strone ; Czarna Hańcza

    ReplyDelete
  29. Mam tyle samo w łydce, no aktualnie pół centymetra mniej, ale jestem trochę niższa i nie wygląda to aż tak łądnie jak u ciebie. *mam 164cm*Takie geny, łydy mam tak umięśnione jak nic innego. :D Poza tym, świetne ciało...podziwiam za ten brzuszek!

    ReplyDelete
  30. Bardzo interesujący zestaw ćwiczeń gratuluję pomysłu :)

    ReplyDelete
  31. Fajnie że napisałaś, ile ważysz :)
    Ja odkąd zaczęłam biegać przytyłam 3 kg, znajomi mówią że schudłam ale ja już sama nie wiem co o tym myśleć x.x Czy Ty też zaobserwowałaś wzrost wagi od kiedy zaczęłaś ćwiczyć? Czy liczysz kalorie? Czy chcesz utrzymać obecne wymiary, czy jeszcze bardziej schudnąć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe, że przybrałaś na wadze bo mięśnie są cięższe niż tkanka tłuszczowa. Najlepiej się mierzyć bo przynajmniej wiesz ile cm ubyło :-) no bardzo możliwe jest to, że wyglądasz szczuplej- najważniejsze byś Ty się dobrze czuła w swoim ciele- to nie cyfry mają decydować o tym.
      U mnie jest tak, że wizualnie szczupleje a waga jest taka sama- czyli spalam tłuszcz- buduję mięśnie (a przynajmniej staram się). Nie liczę kalorii, dla mnie strata czasu- teraz po prostu zdrowo się odżywiam dla zdrowia- nie dla figury, nie chcę schudnąć.

      Delete
    2. Dziękuję Ci za odpowiedź :)
      Chyba mierzenie się jest najlepszym pomysłem, waga czasem potrafi nieźle zamieszać. Świetny blog, zaglądam tu już od pewnego czasu i będę nadal. Gratuluję i zazdroszczę sześciopaka na brzuszku ^.^

      Delete
  32. Tylko pozazdrościć takiej figury <3

    ReplyDelete
  33. masz swietne cialo!:) myslisz ze jest mozliwe wypracowanie prostej sylwetki jesli ma sie mocno zokraglone lopatki? mam strasznie przykurczone miesnie, a marza mi sie proste mocne plecy:(

    ReplyDelete
  34. JESTEM PEŁNA PODZIWU dla Twojej figury ;-) Wow, wow, wow!

    ReplyDelete
  35. Bardzo fajny trening! Sama większość tych ćwiczeń wykonuję i bardzo je lubię :) To, że masz świetne ciało, to już wiadome, zazdroszczę tych 51cm w udzie, ja się niestety cały czas z nimi męczę.

    ReplyDelete
  36. Bardzo fajne ćwiczenia, chętnie wykorzystam Twój trening :)

    ReplyDelete
  37. Masz bardzo ładną figurę:-) Czy możesz zaspokoić moją ciekawość i powiedzieć jakie masz wymiary? Twoja figura wydaje się bardzo symetryczna

    ReplyDelete
  38. Piękna figura, widać że trening działa :)

    ReplyDelete

Dodaj do obserwowanych